Måndag och så...

Idag har jag fortfarande ont, men jag har bitit ihop och orkat jobba så det känns bra. :)

Ryktet sprider sig tydligen för folk har kommit fram och undrat hur det egentligen är med mig och säger att jag ska ta det lugnt, men är man på jobbet så är det antingen 110% som gäller annars kan man lika gärna vara hemma. Jag ska dock erkänna att jag var lite skakis när jag stod på ställningen och tryckte mig mot väggen när jag skruvade gips. Den där läskiga känslan kom snabbt tillbaka så fort ställningen bara gungade lite och plötsligt kändes golvet så långt ner.

Jag tar en dag i taget och hoppas att jag snart ska vara helt återställd och kan börja träna igen.

Nu ska jag snart sova så jag är utvilad tills imorgon! :)

Godnatt!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0