Måndag

Hejhej!

Jag blev inte "sviken" den här veckan, utan Patrik skulle visst vara på jobbet så vi har varit på trean halva dagen och satt dörrar.

Efter lunch blev vi kallade till ettan/tvåan för att bila bort asfalt, så att vi skulle kunna lyfta väck några lock. Det var ett riktigt "skitjobb" som dom uttryckte det och kallt också för den delen så chefen gav mig hans jacka. Jag tror aldrig att jag har blivit så utstirrad förrut faktiskt och det har ju hänt ett antal gånger innan. OKG:are, elektriker, vakter, ställningsbyggare, tyskar, maskinkillar, ja you name it! Det kanske berodde på att jag aldrig har varit på ettan/tvåan innan och så var det på trean i början också, men där känner dom flesta igen mig nu och alla är så trevliga och hälsar och pratar. :)

Det var i alla fall roligt att se något nytt och det var ett väldigt annorlunda ställe i alla fall om man ska jämföra med trean.

Nu ska jag ta tag i en massa papper och skit.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0