Onsdag

Hejhejhej! :)

Jag är redan så grymt trött på den här äckliga snön och kylan och mitt årliga "vinterdepp" känns nära (redan????)... Fyyy, det här vädret ställer ju bara till problem och man fryser nästan ihjäl.

När jag kom hemifrån jobbet så drog jag på bastun och satte mig där och det var skönt vill jag lova. :)

Idag har vi satt karmar, dörrblad och foder. Målarna har sjungit för full hals och haft snöbollskrig inne och jag hade "körlektion" för Emil eller ja halkkörning kan man nog nästan säga istället. Det blev en hel del sladdande och bilen höll på att hamna i diket, inte så konstigt kanske med tanke på att det fortfarande är sommardäck på kangon.

Nu ska jag se på tvn och sedan sova! :)

Pusshej!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0