Onsdag

Då var ännu en arbetsdag gjord och den känslan är så grymt skön alltså! :D

När jag vaknade hade jag asont i sidan och tänkte att jag aldrig skulle ta mig upp ur sängen, men det gick och till jobbet körde jag min racerbil. Hehe, se upp säger jag bara för nu går han bättre än bra. ;) Det var dock ingen bra ursäkt när mamma påpekade att jag låg i 120 på en mörk 80-väg, där det dessutom brukar vara en hel del djur... Skäms Johanna!

Efter att vi hade kommit igång så kändes det dock bättre i sidan. Killarna kör med mig så då är det bara till att hänga i. ;)

Hela eftermiddagen hade vi verkligen inget att göra för isoleringen hade inte kommit, så vi kunde inte gipsa igen. Så då blev det fika och en massa körande med firmabilen.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0