Ryktet går...

Vad ska man säga mer än att ingen dag är den andra lik ute på OKG.

Idag har jag pallat frukt uppe hos pappa. Jag frågade hur mycket jag fick ta och han sa: "Tills du skäms!" Och jag skäms aldrig, så det slutade med att jag tog med mig en hel kasse, hehe. :P

Jag har även blivit förföljd utav mamma eller ja stött på henne överallt typ. Det är en lustig känsla att ha halva sin familj på samma arbetsplats. Ja vi är ju till och med på samma block. ;)

Enligt Peter så är jag "OKG-kändis" nu. Det verkar som att dom flesta vet om det som hände i torsdags för många (som jag inte ens känner eller vet vad dom heter) kommer fram och frågar hur jag mår. Peter sa att dom hade haft uppe det på deras möte idag och vi har fyllt i en anmälan nu. En ska in till OKG, en till NCC och hon som har hand om arbetsmiljön på O3:an ska ha med det i OKGs egna "tidning" Kärnpunkten. Att det kan bli så mycket kring en så liten grej.

Dessutom så trodde gänget ute på Äspö (som jag var med innan) att jag låg på sjukhuset för dom hade frågat en jobbarkompis hur det var med mig egentligen och enligt det dom hade hört så lät det jätteallvarligt, så min jobbarkompis hade försäkrat dom om att jag lever, mår okej och jobbar. Tänk vad det kan förvrängas och förvärras när rykten går!

Jag har även fått en ordentlig lektion i gipsning utav mina duktiga arbetskamrater. Behöver jag säga att man ser upp till dom och önskar att man själv är så om 3-6 år? Dom kan verkligen allt och peppar mig väldigt mycket. :)

Förövrigt så har det precis varit som vanligt en massa gående hit och dit och letande efter människor och rum och jag vet inte vad...

Nu ska jag ge mig iväg mot sporthallen!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0