Söndag



Hehe ja så här började jag dagen. Iförd endast pyjamas med luciakrona på huvudet så gick jag omkring i huset och gapade Sankta Lucia med Brownie i släptåg. Det var en vacker syn vill jag lova. ;)

På förmiddagen var jag och hjälpte pappa i sporthallen med att köra skylift för han skulle byta några lysrör. Jag hade glömmt bort hur högt det var upp till taket och hur mycket det svajar när det är ett x antal kilo i liften, men det gick bra. ;) När sporthallen byggdes så var vi alltid med och körde skylift fram och tillbaks och upp och ner för det var det roligaste vi visste då. :)

Birger, Veronica, Erik och Sofie var även här och fikade efter buggen, så det var trevligt! :)

Nu blir det tvn och sedan sova. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0