Tisdag

Heeeej! :)

Fy så kallt det har varit idag!

Nu sitter jag nere i källaren framför öppna spisen med Pepzi, samtidigt som jag skriver lite på projektarbetet.

Jobben uppe på kontoren börjar dö ut nu och vi är typ klara med allt, så imorgon tror jag att vi ska till ettan/tvåan och göra något annat.

Jag har en väldigt tråkig sak att berätta förresten. Igår så skulle vi fylla på glykol i firmabilen, men så upptäckte vi att den läckte ut lika snabbt som vi fick i den. Antagligen så har kylaren gått sönder i helgen för vi har ingen värmen i bilen och kan alltså bara köra korta sträckor med den nu, innnan den ska skrotas. Riktigt tragiskt... Vila i frid, Kangoon.

Idag satt vi fram alla tre för att hålla värmen och vi fick skrapa rutorna på både in och utsidan. Sen är det ju inte så jättebra att sitta på handbromsen heller (ja, vi körde med den i), vilket jag råkade göra... Men bilen överlevde det också! ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0