Torsdag

Alltså, det är väldigt synd att jag inte får ta kort på jobbet för då hade ni haft en del att skratta åt...

Isoleringen hade fortfarande inte kommit idag, så vi har haft det ganska så chill.

Efter frukosten så kom dock Emil och Patrik på att vi kunde städa ur bilen och tvätta den och sagt och gjort. Ni kan aldrig föreställa er så himla mycket skräp och skit, men jag kan tala om att vi fyllde två sopsäckar och det säger en hel del...

Vi spolade av den med avfettningsmedel och högtryckstvätt och det blev en väldig skillnad, så jag skämtade om att dom kunde ta min bil också efteråt. Det tog jag dock tillbaka ganska så snabbt för när bilen var ren utanpå och det var dammsugat innuti, så körde dom med avfettningsmedel och högtryckstvätten INNE i bilen! Hahaha, jag höll på att dö av skratt, men rent blev det och istället för att det stinker rök i bilen så luktar det avfettningsmedel. :P

Utöver detta så har vi dragit runt på en massa tunga mattor, satt lite golvsocklar, busat, fikat, gått omkring och sett roliga ut i "piggelinkläder" och uppehållit målarna (som redan ligger efter i tidsplanen).

Jag undrar om alla har en sån här händelserik apu som jag? ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0