Beetle TDI

Vilken dag! Den här dagen kommer jag aldrig att glömma. Jag har nämligen blivit ägare till en röd beetle och diesel dessutom. Med andra ord; Det kan inte bli bättre! :D

Efter mycket disskuterande hit och dit och letande överallt, så hittade vi äntligen en bra bil. Vi har insett att det går inte att köra med en gammal bubbla året runt, även om den har sin charm. :)

Det kommer ta ett tag att fatta att det är min bil! Ja, jag kommer ju låna ut den till övriga i familjen, men som Ussa och mormor sa: "Har du äntligen fått din röda bil nu?". Hihi, jag har alltid velat haft en röd beetle. Imorgon när jag vaknar och ska iväg till jobbet så kommer jag nog inte att fatta att jag ska köra en sån fin bil och att den dessutom är MIN. :D Det känns bra att slippa firmabilen eller rättare sagt polon, fast visst den är bra den också. ;)





10/10-10- Ja, det känns ju som en helt rätt dag för att köpa bil. ;)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Tomas Jonsson

Grattis Johanna! Den ser jättefin ut, förstår att du är lycklig!

2010-10-11 @ 22:46:03
URL: http://tomasrj.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tack så mycket! :D

2010-10-12 @ 19:32:01
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0