Braaa braaa naaattt!

Idas första kommentar när vi skulle åka hem igår: "Johanna, kan vi säga att det här var den galnaste kvällen hittills?" Hahaha, ja allt är galet och igår var inget undantag.

Först så var vi och kollade in Cecil där det var heldött, så då gick vi till La Scala och det kändes som vi var med och öppnade stället där med fast klockan var typ elva. Det var typ inget folk alls, men ja vi var väl dom första som värmde upp dansgolvet också eller ja jag gjorde det. Det kom fram ett gäng killar som skulle ha med oss dansa och jag som hade suttit och tjatat på dom andra i typ en halvtimme följde med och dansade, medans mina kära vänner stod bredvid och kollade och resten utav stället också... Kulkul!

Efter lite tequila så kom dock Marie igång, haha. :P Mycket dans blev det och vid tolv någon gång var stället fullt! Asmycket folk var det och det blev grymt trångt och man hade nog med att försöka stå på benen i högklackat. ;)

Väldigt rolig kväll var det i alla fall och Magda och jag är tydligen syskon. Hahaha, alltid får man reda på något nytt. ;)

Nu ska jag klä på mig och ge mig ut och bygga! :)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Först var det busigt, nu är det galet... undrar vad det blir sen? ;)

2010-10-17 @ 13:50:52
Postat av: Johanna

Ja du, det är sånt som återstår att se. ;)

2010-10-17 @ 18:25:43
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0