En oerhört lugn fredagkväll

Vi tar stan nästa helg istället. Ingen var särskilt pepp på det ikväll och vila behövs verkligen nu.

Båda träningarna gick väldigt bra ikväll och det känns som att alla är väldigt laddade inför imorgon. Ja, kanske lite för mycket, för herregud vilken energi dom hade idag! Det går liksom inte att hejda dom då, utan då får man försöka att trötta ut dom ännu mera istället. Vilket inte är det lättaste! ;)

Jag funderar på när jag hade en sån här lugn fredagskväll sist; Slöande framför tvn med chips och godis. Haha jag kan faktiskt inte minnas det, utan det har oftast varit något; fest, Kalmar, umgåtts med vänner eller något liknande så det kanske är dags att varva ner lite nu. ;)

Nu är naglarna svartmålade så jag får vänta ett tag med att sova. Haha, vilket i-landsproblem egentligen, men det tar ju typ en evighet för det att torka ordentligt.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0