Förkyld

Sitter här och fryser ihjäl och snörvlar, samtidigt som jag äter glass. Bra kombination. ;)

Idag så bara flög förkylningen på mig, så ja nu har jag ont i halsen, näsan rinner och jag fryser samtidigt som jag är stekhet (hur det nu går ihop sig...) Fy usch blä, jag orkar inte med den här skiten nu!

Imorgon ska hela gänget ut till OKG och fixa besiktningsanmärkningar inne på CSV. Jag har redan börjat sakna OKG efter bara en och en halv vecka så det ska bli kul! :) Det gör inget att behöva gå upp vid halv sex för det ska bli så roligt att träffa alla igen och det är verkligen en speciell stämmning där ute. I just löööve it! ;)

Så nu ska springa ut till bilen och ta in alla kläder och verktyg och sedan sova! :)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Drick varm choklad istället...eller ät varm kladdkaka ;) Krya på dig!

2010-10-13 @ 20:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0