Fredags kvällen

Igår efter dansträningen begav vi oss mot Oskarshamn och tog kvällen lite som den kom. Den började på Cecil, där den också slutade. Eller ja, vi hann ragga lite på Shell också. Vi hade helt rätt bil för det var bara en massa volvoraggare där, som jag höll på att backa på för dom flyttade inte på sig. :P

Det var en väldigt rolig kväll och framför allt lustig. Haha, jag dissade en gubbe som skulle dra med mig upp och dansa och Magda blev uppraggad utav en blyg IK-spelare. Jag såg tydligen ut som att vara 24 år och "för söt för att vara snickare". Jag blev tvungen till att ta fram legget för att bevisa att jag är 18 för att en kille skulle tro på mig. Ser jag verkligen så gammal ut? :) Dessutom blev jag så jäkla skrämd utav en läskig kille så jag hoppade till och skrek typ, så Magda och Ida höll på att skratta ihjäl sig. Galet var ordet, men detta måste vi fasen göra om! :D



/Johanna

Kommentarer
Postat av: ida

Vi tar det på kortet!

2010-10-02 @ 20:45:41
Postat av: Johanna

Självklart! :) Och det gjorde du ju också. ;)

2010-10-02 @ 21:00:24
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0