Körglädje på hög nivå!

Igår så tror jag att jag upplevde toppen utav körglädje. Kristoffer erbjöd mig att provköra hans Mini Cooper, men det vågade jag inte med så mycket trafik mitt inne i Kalmar med en så fin bil.

Jag åkte med på en åktur i alla fall och vi var och kollade in hans jobb och där fanns det en ganska så stor asfaltsplan. Så där tyckte han att jag kunde testa den, så jag gav med mig och fy fasen vad kul det var! Hahaha, trots att jag bara körde på tvåans växel, så tyckte jag att det var skitkul. Det kändes typ som en racebil eller nått för det gick liksom att svänga så lätt, så jag låg och körde runt runt. Hehehe, väldigt roligt! :)









/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0