Måndag

Hejhej! :)

Jag sitter och pillar med matersättningslappen och försöker även sammanställa alla mina timmar, men nu har jag gett upp för jag insåg precis att jag är alldeles för trött för detta nu. Jag får ta tag i detta imorgon istället när jag kommer hem och förhoppningsvis är lite mera klar i huvudet. ;)

Precis som varje helg så sprang även denna iväg, men innebandy blev det i och förluster också. Riktigt tråkigt, men siffror säger ju inte allt utan vi har helt klart utvecklats sen förra matchen och det är ju bra i alla fall. ;)

Igår var jag även ute på en liten tripp till Emmaboda och hälsade på Frida och Mattias som nyligen flyttade in i en lägenhet där. Mycket trevligt var det. :)

Nu är jag tillbaks på OKG igen och förhoppningsvis så lär jag stanna där fram tills jul i alla fall. Egentligen så skulle jag ha följt med ut till Äspö till något bygge, men eftersom det blir så krångligt med samåkning och så då, så skippade jag det. Istället är jag tillbaks på O3:an på kontoren och pappa utbrast förrut: "Går du med PRO eller?". Haha, idag har jag arbetat med två äldre herrar och det hör inte till vanligheterna, utan jag brukar istället få gå med 20-25-åringar, så det är lite skillnad. Dom äldre ska alltid skämta, medans dom yngre försöker testa mig med en massa bus och vad ska jag säga mer än att jag trivs bra med allihop. ;)

Nu ska jag sova!

Godnatt!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0