Måndag

Så var det måndag igen och man kan ju bara konstatera att helgerna är alldeles för korta. Man hinner ju inte ens med hälften av allt som man vill göra. Idag vid typ halv åtta på morgonen med radion på högsta volym, så var jag så grymt pepp på att dra ut. Haha, för mycket utav det goda kanske, men jag älskar verkligen att dansa! :D

Någon dans blev det dock inte, utan istället jobb, jobb och åter jobb... Jag flög på Tobias och frågade om det fanns någon möjlighet till att få jobba på lovet. Han tog nästan orden ur munnen på mig och utbrast: "Givetvis! Jag har tänkt fråga dig länge nu." Sen ringde han till översta chefen och skulle förlänga mitt arbetstillstånd och sa att han skulle skriva året ut. Kunde han inte sagt livet ut? Haha nejdå, men så skönt att jag får jobba och mitt mål är som sagt att få vara kvar på NCC för jag trivs så jäkla braaaaa. :D

Magda kom och mötte mig och gjorde mig sällskap på McDonald's. Ja, alltså jag måste lägga på mig lite nu inför vintern och så och jag är ju faktiskt byggare... Vilka bra ursäkter. :P

Sedan var vi och handlade innan vi åkte hem. Haha, mycket roligt var det i alla fall. ;)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0