"NCC har allt!"

Ute på halvön är ingen dag den andra lik och det blir liksom aldrig tråkigt, utan dagarna bara springer iväg!

Igår fick jag motorstopp med firmabilen och på tal om annat så blev det bråk om radion idag. Vi har bara en stor, men så fick jag låna en liten klockradio utav Holmberg men det blir inte så bra ljud i den. Så när Emil och Patrik inte såg, så var jag borta och snodde deras och satte dit den lilla istället. Efter typ halva dagen hade dom tagit den igen och tyckte att jag kunde sjunga istället, men jag skyllde på att jag går med äldre herrar som inte hör lika bra som dom. Än är det inte slut på detta i alla fall, med tanke på att jag inte är den som ger mig i första taget. ;)

Det här med att gå med äldre är ganska så chill. Idag på morgonen var det först varm choklad som gällde nere i samlingsrummet och mellan frukost och lunch så var det kaffe. Då kom det in ett YIT-gäng och satte sig bredvid oss och utbrast: "Äntligen, har ni fått en skönhet med er!". Hahaha, jag höll på att dö av skratt och dom svarade: "Ja, NCC har allt!". Och visst är det så. ;)

Nästa vecka är det jobb som gäller och det blir ute på OKG det med och när jag pratade om det med min arbetsledare, så frågar han samtidigt som jag klättrar på en ställning och skruvar gips: "Känner du inte av någonting utav det här i kroppen?". *Peppar, peppar ta i trä, så gör jag faktiskt inte det.* Lite lustigt kanske för visst fasen är det fysiskt och man blir ju trött. :P Han menade på att jag verkligen måste känna efter så jag inte får arbetsskador för då sitter man där sen...

Nu blir det i alla fall innebandyträning, men först några mackor! :)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0