Sjukhuset

Idag har jag jätteont i sidan, så mamma ringde ner till akuten så vi var inne och jag har aldrig varit på sjukhuset innan. Peppar, peppar... Dock så var det världens lustigaste läkare jag fick, så till slut visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta.

Hon kom in och kände in ens på mig utan bara klappade lite på mig och sa: "Ja, du ser ju frisk och pigg ut!". Någon röntgen tyckte hon kändes onödigt för brutit revbenet har jag ju inte gjort, men det kan säkert vara en spricka eller liknande så enligt henne så ska jag knarka så mycket smärtstillande som jag bara får i mig och ta det lugnt. Känner man mig väl, så vet att man att "ta det lugnt" inte riktigt är min grej. Innebandyn kan jag ju bara glömma, men jobba däremot måste jag ju bara göra!

Åååååååååååååååhhhhh, jag känner mig halvt handikappad nu, men nej jag tänker faaan inte ge mig för den här skiten utan imorgon SKA jag bara jobba!

"Allting som jag vill kan jag göra!"

/Johanna

Kommentarer
Postat av: elin svensson

bra men att jag kommer att nästan flytta till stockolm eller södetelje kanse ett år eller fler menjag kommer att sluta ett littet tag men vi kommer att ha kvar vårt hus sen kommer vi att flytta hem sen kommer att sakna dig men säg inte det har för någon stora kramar ELIN SVENSSON

2010-11-13 @ 06:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0