Tisdag

Jaha då var måndagen och tisdagen gjord! Bara onsdag, torsdag och fredag kvar innan jag tar helg igen. ;) Livet är underbart bra alltså. Tiden springer iväg på jobbet och vips så är det helg. Sen "skolan" började igen så har det nästan varit fullt upp varje helg och jag gillar det! :) Det känns som att man tar vara på tiden bättre nu när man jobbar sju till fyra.

På fredag gör vi stan osäker igen och på lördag är det säsongens första dansuppvisning. A-laget har match mot Sandbäckshult, så förhoppningsvis kommer det mycket folk. :) Söndagen är förhoppningsvis fullt planerad den också. ;)

Jobbet har gått bra idag i alla fall och det är så skönt att bara ha två mil och köra, istället för fem och en halv. Behöver jag säga att det är guld värt att kunna sova till sex och åka hemifrån vid halv sju? ;)

Nu ska jag fixa lite grejer och se om jag får tag på Mats. Sen blir det innebandyträning! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0