Måndag

Ikväll blev det en tripp till Timmernabben med Ida. Jag körde såklart min fina beetle och vi var och hälsade på hos Idas farmor och farfar. Såå himla trevliga alltså. Det blev en massa prat och dom skämnde bort oss med bullar, kakor, saft, glass och godis. :P Jag fick även se deras bubbla ifrån -58 som är JÄTTEFIN! Allt är orginal och dom har ägt den hela tiden, helt unik alltså! Behöver jag säga att jag fick andningssvårigheter och att jag hade svårt att att stå på benen? ;) Väldigt trevligt och roligt var det i alla fall! :)

Den här veckan är vi inne i Oskarshamn och jobbar på kontoret och vart fasen tog den här dagen vägen egentligen? Helt galet! Tiden bara springer iväg, men jag klagar inte. ;) Helgen är nära nu, men den blev helt fucked up när jag fick se att vi har match på lördag. Åhh, det sabbar fan allt som jag hade planerat... Men jag får väl försöka hinna med allt ändån på något vis.

Jajaja, nog om det för nu ska jag faktiskt sova! :)

Godnatt!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0