Tisdag

Efter jobbet så kom Magda och mötte upp mig och vi åkte och åt på McDonald's. Det såg nog lite roligt ut när vi kom och körde i stan; först Magda med sin knallgula och sen jag med min knallröda. :) Vi var även en sväng på stan och köpte biljetter till Fake som spelar den 6 November på Big Bang. Det kommer bli helt awesome! ;)

Vi syndade även inne i godisaffären och när vi stod där och valde godis så gick en A-lags spelare förbi fönstret och gav oss värsta blicken. Haha, vi som ska framstå som aktiva och hälsosamma ledare inom föreningen. Nu tycker jag dessutom att tjejerna verkar se upp till oss väldigt mycket och då känns det ju såklart som att det blir ännu mer press på oss, att inte göra fel eller till exempel svära. ;) Men vi är inte mer än oss själva helt enkelt! ;)

Väldigt roligt var det i alla fall och nu tror jag att vi har tagit igen allt prat. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0