Vi lyckas med allt...

Magda och jag är fasen bäst! Precis som allt annat, så var dansträningen galen. :P

Vi körde sista låten med Starlights innan vi skulle sluta och mitt i låten så dör typ lite utav ljudet. Jag var så trött så jag reagerade knappt. Sedan så dör det ut ännu mer och några utav barnen sa att det blixtrade typ i högtalarna, så både Magda och jag fick typ panik. Min första tanke var att vi hade sprängt dom eftersom vi spelar ganska så högt, men det har vi i och för sig alltid gjort under dom här fem åren och det finns nog faktiskt dom som är värre...

Eftersom båda två fick panik, så fick även barnen också typ panik så jag slängde mig över telefonen och ringde pappa i hopp om att bli lite klokare på vad det kunde vara för fel, men han visste ingenting typ. Istället ringde jag Peter som kan det där och han var ju givetvis ute och spelade, men han sa att det var omöjligt att spränga ljudsystemet. Så detta var ju en liten lättnad i alla fall. ;) Jag checkade kablar, knappar och säkringar och hittade inget fel, så han skulle kolla över det imorgon. Tydligen så har det varit strul med detta innan och det har ju några år på nacken nu, så det kanske helt enkelt håller på att ge upp. ;)

Typiskt bara att det ska hända oss...

Dansträningen gick för övrigt väldigt bra. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0