Vilken idiot skulle lägga sprängmedel i mössan?

Den frågan har jag ställt mig tre gånger idag när vakterna sa att jag var tvungen till att ta av mig mössan i säkerhetskontrollen och jag tänkte bara: VARFÖR? Varenda gång jag gick igenom så skulle givetvis mössan av och jag bara: "Fuck You!". Hahaha nejdå, men Albin och jag spelar den låten på högsta volym nu hehe... Men helt ärligt, vem skulle ha sprängmedel eller liknande i mössan, fast visst det finns ju idioter...

Idag har vi gjort ännu mer besiktningsjobb och vi var uppe på taket på CSV och det var faktiskt riktigt coolt. Man såg ut över hela OKG och havet och Blåjungfrun.

Jag bröt av min tumstock i ren ilska som ni kan se på bilden nedan. Nejdå, men den jag hade var typ något kasst OKGskit som säkert var gratis och idag fick jag en ny gul fin i plast, som man till och med kan trampa på utan att den går sönder. ;) Så då bröt jag av den gamla i ren protest. :P

Till frukosten låg det två telefoner och frallor på min plats. Vilken lyx! Jag skiter i om jag blir kallad "den bortskämnda" eller "gräddbullebarnet" för jag var hungrig och har man en snäll pappa som kan fixa det mest så ska man vara glad. ;) Lite skillnad i alla fall, i Basebo hade vi inte ens rinnande vatten...



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0