Arbetsledare?

Idag på morgonen när jag skulle gå igenom säkerhetskontrollen så granskade en utav vakterna mitt kort noga och sa: "Jaha, du är typ arbetsledare eller?" Ehh näe, platschef. ;) Haha, skämt och sido. Arbetsledare vid 18 års ålder är fasen inte dåligt, så man börjar ju så klart undra hur gammal jag ser ut att vara egentligen? Jag förklarade att jag går som snickarlärling och jag vet inte hur många gånger han sa: "Ja, det är väldigt ovanligt!".

Världens bästa klassföreståndare vid namn Mats har varit och hälsat på idag, så jag var ute och hämtade honom med firmabilen, så han fick sitt besökskort och det i vakten. Ja vem vet egentligen, med tanke på att jag både har okgtelefon nu och får köra firmabilen så kanske inte arbetsledarrollen är så långt borta. ;)

Det var i alla fall väldigt kul att träffa Mats igen och vi visade runt där vi håller på att arbeta just nu och han träffade även hans andra gamla elever. Precis som alltid så är det mycket att prata om och vi åt även lunch med pappa inne på Simpan. Som vanligt så är jag lite förvirrad och jag letade efter platser i matsalen och frågade pappa var han tyckte att vi skulle sitta och då så hör jag någon skrika: "Det är ledigt här!". Haha, det var ju givetvis dom där elektrikerna som jag lovade att jag skulle äta med någon gång. Jag drog självklart till med världens leende och skakade på huvudet och gick förbi. Sedan hörde jag bara något om NCC, men vad det var orkade jag inte bry mig om. :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0