Besök

Igårkväll vid niotiden ringde Victor, Jenny och Axel och undrade om dom fick komma hit. Dom befann sig i Kalmar och jag satt i pyjamsen med blött hår. Efter en timme var dom här och jag hade hunnit få på mig kläder, haha. Det var mycket trevligt och tyvärr så träffas man inte alltför mycket nu när vi har apu och allt.

Alltid lika kul med besök och särskilt när någon vill komma till den här hålan där det inte händer ett skit. Det måste bara bli Kalmar efter studenten annars ruttnar jag nog bort.

Mycket roligt var det i alla fall och nu får vi se till att träffas oftare. :)

Nu ska Albin och jag bege oss mot en raggarrunda i Oskarshamn. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0