Bus

Jag är helt slut och ska sova när som helst. :P

Dansträningen gick i alla fall över förväntan idag, så det var riktigt roligt att se alla duktiga barn. :)

På jobbet blev det "bus" eller vad man nu ska kalla det. Haha ja, mycket ska man vara med om och tre lärlingar som jobbar ihop är ju också jättebra. Egentligen så tror jag att fördelningen ska vara en lärling på fem man.

Innan vi slutade drog vi en repa med bilen och tanken var att jag skulle få se ettan och tvåan, men det gick mindre bra för jag kom inte in där med mitt kort. Smuggla in mig med bilen hade ju inte heller varit lönt med tanke på att det sitter kameror i vartenda hörn, så det hade blivit ett satans liv.

Nu säger jag godnatt!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0