Bus

Jag har nyss varit borta hos farmor och farfar en sväng och busat med katten. Haha, han är så himla busig och far omkring som ett yrväder, så man hinner knappt med i hans tempo. Jag hjälpte även till med att rensa lingon som dom hade varit och plockat borta i våran skog förrut och jag hann även med att bli matad med äpplen och choklad. :P

Jag har kommit fram till att framöver så blir det nog inte en enda lugn helg (tack och lov!) för snart drar innebandyserien igång. Då blir det match nästan varenda helg med laget och A-laget har ju matcher dom med, så då är det en massa dansuppvisningar som gäller. Jag har poängterat både för damlaget och Ingela och dom att dansen går före innebandyn, så alla matcher kommer jag ju inte att kunna vara med på.

Sen har jag två bilar som är i behov utav renovering och ett projektarbete som ska vara färdigt innan snön kommer. Men allt löser sig ju på nått vis. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0