Fredag

Så himla härligt med fredag och helg! :)

Dock så har jag ont i huvudet, är förkyld och mitt knä är åt helvete idag efter träningen igår. Jag vägrar dock att ge upp och inte träna för nu känns det som att man börjar komma in i spelet och få lite mer koll på bollen än innan och innebandy är en väldigt rolig sport. :)

Jag har fått en tid hos läkaren nästa vecka, så att jag kanske kan få en klarhet i vad det är för nått. Det känns ungefär som en inflammation i knät, men det är nog bäst att kolla upp det så det inte är något allvarligt. Man håller ju igång rätt så bra på jobbet och nästa vecka kör vi igång med dansträningen igen och jag provade att dansa igår och det gick verkligen inte...

Idag har det varit väldigt chill på jobbet, men från och med nästa vecka så blir det ändring. Då ska hela vårat gäng in på trean och renovera kontor tillsammans med några andra NCC:are. I oktober så blir det förhoppningsvis lite småjobb inne i Oskarshamn, så lite ska man väl hinna lära sig på apun. ;)

Nu blir det tvn, chips, godis, ja you name it! ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0