Full rulle

Nu händer det mycket och det känns! Jag är helt slut varje kväll och varenda morgon när man är så där pigg och glad, så ställer man sig alltid frågan varför man inte gick och la sig tidigare kvällen innan.

Jag kunde i alla fall inte hålla mig för skratt när jag fick ett sms utav Emma där det stod: "Utgång ikväll?". Haha, det kanske man skulle pröva och se hur man är på jobbet dagen efter eller ja om man ens orkar ta sig upp...

Hur som helst så gör vi i alla fall stan osäker på fredag och jag är riktigt pepp på att! :D

Ikväll var Magda här och vi beställde fler tröjor, bestämde danser och låtar och planerade en massa annat kring dansen. :)

Nu har jag inte tid att skriva mer, utan ska istället ta fram kläder och fixa allt för jobbet och innebandyn imorgon. :)

Pusshej

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0