Höstterminen 2010

Ja, så här ser alltså min hösttermin ut. Apu ända fram tills 20:e januari och så mycket ledighet vet jag inte om det blir för förhoppningsvis så blir det jobb istället för lov och studiedagar. ;)

Det känns helt naturligt att inte va i skolan och istället jobba för man har ju vant sig vid det nu, så jag tror det kommer kännas lustigt att komma tillbaka i januari och sedan bara gå en termin till.

Däremot så är det lustigt att bo hemma och jag kan säga att jag saknar Kalmar grymt mycket. Det händer ju så mycker mer där och då är inte heller dom flesta vännerna så långt bort.

Det bästa med att inte gå i skolan är helt klart allt plugg! Inte för att vi brukar bli överrösta med läxor, men det är skönt att få låta huvudet vila när man kommer hem. ;) Dock så saknar jag BPHUUUU08A och Mats!



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0