Käääälmar

Yeah yeah, nu är jag på hemmaplan igen. ;)

Igår var det fullt upp; jag åkte till jobbet i NCC-kläder och kom hem i OKG-kläder, hmmm. Jag lurade i mamma att jag hade börjat på byggservice på OKG istället, men så var inte fallet utan jag var bara väldigt skitig efter dagens arbete. ;)

När jag kom hem slängde jag i mig mat och packade inför helgens händelser och stressade iväg till dansträningen. Den gick väldigt bra och när jag kom hem igen och hade duschat så begav jag mig till Victors stuga. Observera att jag inte körde på något djur den här gången och att jag hittade dit! Utvecklingen går framåt ibland. ;) Det blev en natt med "gänget" och det var lika roligt som alltid. :)

Idag efter att vi hade vaknat och ätit, så körde Jenny och jag race till Timernabben. Antingen så var Jenny väldigt godissugen eller så var det Victor som satt brevid och sa åt henne att gasa för 100 på en 70-väg med snäva krökar är väl lite väl, men Axel och jag hängde ändå på. ;) Nästa helg kommer gänget till mig igen, så det ser vi fram emot. :)

Anledningen till att jag befinner mig här just nu är nämligen för att jag ska till Cassandra ikväll och fira henne. :)

Nu ska jag duscha och försöka få bort allt äckligt smink ifrån dagen före. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0