Lite mögel och så

Hejhej! :)

Idag fick vi order om att riva bort ännu mer matta så jag började lite smått med det och efter ett tag så var handsken dygnsur. Ja, hela väggen var dygnsur och grön av mögel. Från början skulle vi inte ens ha tagit bort mattan där, men det var nog tur det för vi upptäckte vatten på flera ställen och stanken var förfärlig. Jag sa det till chefen först och han bara: "Jaja". Sen när jag gick och visade honom skiten så utbrast han: "Fy fan vad det stinker här! Ni måste ha maskerna på er!". Ehh ja, det var ju det jag sa. ;)

Man har ju blivit van vid allt mögel nu, men det här är nog det värsta som har upptäckts hittills. Vi fick i alla fall bort all matta och nu blir det ännu mera jobb med att riva väggar också.

Jag var bara tvungen att visa mina nya fina byxor som faktiskt sitter! Utan skärp dessutom! Dom som jag fick först tappade jag och det gick inte att ha dom med skärp heller för då blev det helt ihop kört. Så jag fick ett par nya i fredags och den här gången hade Tobias tagit dom minsta som fanns och ja man får jämt höra en massa skämt om hur "icke stor man är"och att jag borde äta upp mig, men dom här byxorna var extrema alltså. Det kan fan inte finnas någon människa som kan knäppa dom byxorna. Jag har aldrig sett mindre och ja jag kom i dom, men kunde inte knäppa dom och gubbarna fick sig ett gott skratt i alla fall. ;)

Så idag kom Roger med ett par nya som sitter som en smäck. ;)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0