Måndag igen?

Vart tog helgen vägen egentligen? Jag måste i alla fall säga att den var väldigt bra; jag fick köra bubblan och träffa mina fina vänner som jag inte hade sett på evigheter. Helgen som kommer är redan fullt planerad så det känns bra. Kääälmar hela helgen och så jobb hela söndagen. Mycket fint. ;)

Jajaja, jag kanske skulle försöka ta och leva i nuet. Idag så har det väl inte hänt så mycket egentligen. Jag körde plattan i mattan till jobbet och kom faktiskt i tid. Inom loppet utav två timmar så hörde jag "Hey Soul Sister" så dagen kunde liksom inte ha börjat bättre. Grabbarna höll nästan på att köra ifrån mig med firmabilen när vi skulle iväg och jobba för gubbarna hade tusen frågor om bubblorna. Så jag drog världens längst föredrag om allt på två minuter. ;)

Haha, det roligaste var helt klart när Emil sa att han funderade på att ringa upp Mats (min klassföreståndare) och be om ursäkt för "buset" i fredags. Haha, dom tror verkligen att han gick på det och dom fattar inte heller att jag redan har pratat med Mats, så det ska bli roligt på onsdag när han kommer och hälsar på. ;) Jag kan dra hela historien då isället för nu har jag inte tid. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0