Måndag

Vaknade och mådde skit, men jag gick upp ändån och frågade mig själv: Vill jag gå till jobbet idag? Ja såklart, men orkar jag jobba idag? Njaa, tveksamt. Så jag stannade hemma och nu mår jag bättre. Jag vägrar vara hemma imorgon också för då börjar jag nog klättra på väggarna. Det värsta som finns är att bli rastlös för då sätter man sig bara vid datorn och låter tiden gå, vilket inte är bra. Så imorgon är det jobb som gäller igen! ;)

Idag har det alltså inte hänt allt för mycket, utan jag har tagit det väldigt lugnt. Däremot så har jag faktiskt börjat att klura på mitt projekarbete och letat lite inspiration. Magda och jag har även satt upp danslappar, så på fredag kör vi igen och det ska faktiskt bli roligt att komma igång igen även om det drar med sig en del jobb. :)

Nu blir det i alla fall till att sova, så godnatt! ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0