Med livet som insats

Precis som förra helgen så är jag i Kalmar igen. I like it! :D Jag ska hämta upp mamma som kommer med tåget vid fyra så jag tror jag ska in på stan en sväng nu innan. :)

Igårkväll efter träningen så kom Jenny, Victor och Axel till mig och dom har även sovit över inatt eftersom jag är ensam hemma för tillfället. Mycket trevligt med sällskap. :)

För tredje helgen i rad så körde vi igenom Timmernabben och köpte godis på vägen till Kalmar. :P Jag gjorde misstaget att köra om Jenny precis när vi hade kommit utanför Fliseryd och det fick jag ju fan för sen... Haha, hela vägen till Kalmar blev det race och Victor tyckte inte att jag skulle klaga på att han körde snabbt, men bara för att man kör bmw så betyder inte det att man är bäst. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0