Mek

Pappa och jag har spenderat dagen ute i Sibbetorp och det blev mek med "guldbubblan". Felen som var när vi köpte den var att den läckte bensin och växelådan fungerade inte, enligt säljaren. Bränslet var egentligen inget stort problem. Han som hade den tidigare trodde att det var tanken som läckte, men så var inte fallet utan det var slangarna som var slitna och inte höll tätt och vi har även bytt filtret, så det är löst. Växelådan fungerar hur bra som helst egentligen förutom backen som är knäpp. Ja, det går alltså inte att backa, men jag menar det behövs ju egentligen inte. ;)

Det känns jävligt retfullt om vi ska behöva riva ner både motor och växelåda för att fixa backen, när den annars går som skottet. Haha ja, fy fasen alltså. Jag har kört den idag och det är verkligen så himla kul. 100 procents körglädje och ljudet är gutt. :D

Som sagt min fina bil är helt okej förutom cpbacken så vi får se när den kommer ut på vägarna. ;)







/´Johanna "Bubblan" Magnusson´ hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0