Mys med mamma

Det blev nästan en heldag i Kalmar. :D Jag har varit en sväng i lägenheten, handlat lite grejer i Hansa city och dragit raggarunda i hela stan (känns det som i alla fall). ;)

Mamma och jag var och handlade lite på City Gross och köpte med oss en massa gott hem som vi tänkte mumsa på, men vi blev så mätta efter maten på Athena, så ett stort glas med isvatten känns allra bäst just nu. :P

Ida ringde för en stund sen och undrade om jag skulle med ut ikväll och jag är så sjukt pepp på att dra ut och dansa och umgås. Däremot så har jag precis duschat och sitter i pyjamasen nu, så då känns det inte lika kul. Dessutom så blev det alldeles för lite sömn inatt för vi somnade inte förrens efter halv två eller något. Haha, Axel och Jenny låg och pratade till halv tre om precis ALLT. I tio minuter disskuterade dom hur bra en skrapa var att få bort färg med. Victor och jag orkade inte lyssna på det särskillt länge utan somnade, men sen vid åtta eller nått idag så vaknade jag av att dom låg och disskuterade om dom skulle gå upp och sätta sig vid tvn eller inte. Haha, jag trivs verkligen så otroligt bra med dom härliga människorna alltså. :D

Så istället för att spackla på mig en massa smink och dra på mig klackarna så ska jag mysa ner mig i soffan med Pepzi och den fina boken som jag fick utav Evelina. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0