Onsdag

Heeej heeej! :)

Jag sitter faktiskt redan i pyjamasen. Hihi, jag orkade inte göra något alls när jag kom hem ifrån jobbet så det fick bli duschen direkt, så ja nu sitter jag här och gör inte ett skit.

Gårdagens innebandyträning gick bra eller ja jag fattar egentligen hur jag stod ut med mitt jävla knä. Det gör så förbannat ont och det har det gjort nu i snart två veckor. Jag vägrar dock att skippa träningen för har jag väl börjat så ska jag fan träna också! Så idag är det vila som gäller och imorgon träning igen. Sen att jag får halta runt på jobbet dagen efter, det är smällar man får ta ibland.

Idag har det varit en oerhört lugn dag så ja, vad ska jag sammanfatta det med för ord?

Från och med idag så är det ett nytt vaktbolag. Dom stod och delade ut godis på morgonen, innan säkerhetskontrollen. Så det första jag åt idag var en lakritskaramell och jag trodde jag skulle spy, så äckligt alltså innan frukost. Haha, hälften av det jag skriver är verkligen så onödig fakta, så är er tid dyrbar så är det nog bäst att ni skummar igenom min blogg. ;)

Vi har i alla fall rivit några ställningar och städat conteinrarna med alla grejer och herregud vad skit vi har slängt. Jag tycker det är svårt att veta vad som ska sparas och vad som kan kastas, men det visade sig att det var inte så svårt. "Bara blunda och vräk skiten", var instruktionerna som jag fick. ;)

Det blev lunch med pappa inne på Simpan: Hamburgetallrik och daimstrut på det också, satt lagom fint. ;) Lagom roligt med allas blickar också och viskande: "Kolla tjejen!" och bla bla och bla bla... Man börjar ju liksom undra om man har en fläck någonstans eller om man till och med har tappat byxorna eller nått liknande, när folk stirrar på en hela tiden.

Jag ska sluta och skriva en massa onödigt nu och fixa en massa papper istället och se på "Fångarna på fortet".

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0