Tisdag

När jag kom hem slängde jag av mig byggkläderna och tog taberas på maten. Ja, helt utsvulten var jag. :P Nu har jag agerat mattelärare åt Albin och så ringde även Mats nyss, så vi har pratat lite om morgondagen. :)

Dagen började alldeles perfekt idag också för på vägen till jobbet, så fick vi höra "Hey Soul Sister" på radion. Jag utbrast: "Jaaaa!", medans pappa bara suckade och förklarade för dom andra att det är min favoritlåt. Jag sa att jag måste ha spelat den tusen gånger eller nått i sommar, men pappa trodde inte att det räckte. Haha. ;)

På jobbet har det väl inte hänt så mycket egentligen. Vi har cyklat idag istället för att trycka in oss allihop bak i bilen och vi hade möte efter frukosten, så nu är jobbet igång igen. ;) Det är en lång historia det där om löner hit och dit, men det angår egentligen inte mig, så jag jobbar på med mina sju kronor i timmen. Varför klaga liksom? ;)

Vi fick en massa material idag också, mitt i stormen givetvis. Alltså, jag skojar inte utan det kändes som man skulle blåsa iväg tillsammans med osbskiva eller flyga iväg med en plåtregel. Tur att dom där extrakilorna som man har kan komma till användning någon gång. ;)

Nu ska jag iväg och träna innebandy. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0