Torsdag

Hejsan! :)

Idag har jag varit ledig för jag hade en läkartid på morgonen för mitt knä. Förmodligen så är det en överansträngning i ena knät, så nu ska jag äta voltaren och vila i några veckor. Någon vila blir det däremot inte för det räcker med att jag har vilat i en vecka nu. Jag känner mig redan slö, fet och extremt oaktiv. Imorgon kör vi igång med dansen igen och nästa vecka måste jag bara vara med på innebandyn igen. Det känns som att mitt knä kan kvitta just nu, utan precis som vanligt så är det bara till att bita ihop och inte fundera över skiten eller känna efter heller för den delen.

Det kanske inte är jättelustigt att knät har blivit överansträngt med tanke på att det blev hårdträning med en gång, samma vecka som jag började jobba. Och ja, på jobbet blir det en hel del gående även om vi kör firmabil inne på området. Det är nog tur att "jag har kommit upp mig" och fått en okgtelefon ifall jag går vilse nu när vi är på ett helt nytt place. ;) Det är sjukt stort och dörrar och trappor överallt och kort hit och kort dit för att komma in och ja, även komma ut. Jag kommer nog aldrig lära mig att hitta överallt och okg borde nästan börja satsa på kator över området. ;)

Nu blir det idol. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0