Valet 2010

Vid tolv inatt var vi äntligen klara med räkningen utav alla valrösterna. I början gick det åt skogen med valet till riksdagen. Jag vet inte hur många gånger vi räknade om kuvert och röster, men två timmar senare kunde vi börja med kommunvalet som gick betydligt snabbare och likaså landstingsvalet.

Jag ångrar verkligen inte att jag ställde upp att jobba med detta, utan det är ju en erfarenhet precis som allt annnat som man gör. Det var både lärorikt och intressant, men visst var man trött efteråt. Trots tolv timmars jobb så sprang tiden iväg. Jag tror Magda och jag har fått in en fot i det här också nu och det lät som det kunde bli jobb fler gånger. :)









/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0