Vilken match

Herregud säger jag bara! Om jag lägger mig ner nu så somnar jag för fy fasen så trött jag är!

Ikväll hade vi träningsmatch mot Ariels damlag. Totalt så var vi 9 stycken spelare och efter andra perioden hade vi 4 stycken skadade, så till slut så bytte vi på 8 personer. Det innebar att man var inne och gav järnet i 5-6 minuter tills man stupade över sargen och skrek: "BYTE!" Helt galet alltså, men jag tyckte att vi spelade väldigt bra med tanke på omständigheterna. Matchen slutade 1-9 och jag skiter egentligen i vilket. Vi får se det här som träning bara och personligen så tycker jag inte att vi är redo för att spela i division 3, men men. Det ska bli en intressant innebandysäsong. ;)

Nu måste jag verkligen sova!

Godnatt!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0