Balklänningen

Igår fick jag hem min balklänning efter många veckors väntan. Jag hade beställt den på internet och dom skulle sy upp den precis som på bilden nedan. Dock med svart band i sidan och axelband.



Klänningen som jag fick hem var inte alls som den på bilden, utan det var ett småprickigt tyg och som ni ser på bilderna nedan så är dom jätteslarvigt gjorda. Det första som hände när jag tog på mig klänningen var att dragkedjan sprack... Och då var inte klänningen för liten eller så, utan den satt faktiskt väldigt bra. Men ja, kvalitén var rent ut sagt skit.

Mamma har ringt ett antal samtal till dessa människor som har sytt upp klänningen och dom menar på att det har blivit någon miss under uppsyningen. Hon har beskrivit all vår besvikelse över klänningen (som nu är tillbakaskickad). Jag hade gett närmre 4500 kronor, så visst fasen blir man förbannad över detta. Pengarna satte dom dock in på mitt konto igår, men nu är det typ panik med att hitta en ny klänning...







/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0