En sten har precis fallit från mitt hjärta...

En lagom stressig skoldag har det varit idag. På morgonen var arbetsmiljöverket och informerade och Ola pratade även om utlandsjobb. Lunchen hann vi inte med för jag var tvungen att prata med Mats och kolla igenom allt till provet. Vi hade nämligen prov i projekt- och företagande och jag hade verkligen inte pluggat något alls.

Igår efter skolan drog vi nämligen till Frida och hade en jätterolig kväll. Det var så kul att för en gångs skull få umgås med dom för vi hinner typ bara växla några ord i korridoren i skolan. :)

Provet gick trots allt förvånansvärt bra ändån, så min onsdag är räddad för lite orolig har jag ju ändå varit kan jag erkänna...

Jag är hemma i Fliseryd igen för ikväll har vi möte och imorgon har vi sammanträde med byggnadsnämnden. :)

Nu blir det mat och jag är helt utsvulten! :P

Bjuder även på en bild som jag tog i all hast innan årsfesten i lördags...



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0