Farande hit och dit...

Hela helgen har vi snickrat och grejat här hemma och igårkväll åkte jag ner till Kalmar igen, men det blev knappt ett dygn där för nu är jag hemma igen. Jag är så trött på detta farandet fram och tillbaka nu och ser fram emot att förhoppningsvis flytta hem igen efter studenten, så jag slipper allt åkande och packande. Det kanske inte är så konstigt att jag är så förvirrad som jag är...

Imorgon har jag tagit ledigt ifrån skolan för vi ska gå igenom den nya plan- och bygglagen med byggnadsnämnden och även få information om hur man ska hantera ärenden som till exempel handlar om skräpiga tomter m.m. Min samhällslärare tyckte dock inte att jag skulle vara ledig för imorgon så skulle det tydligen "vara en rätt viktig lektion inför provet på fredag"... Är det något som känns fruktansvärt onödig nu så är det just skolan för det känns som om vi inte lär oss någonting typ... Därför prioriterar jag den typ sist och anser att jag har ganska så mycket mer nytta av det jag lär mig på byggnadsnämnden, istället för samhällen.

Nu ska jag sova och ladda för morgondagen. :)

Godnatt!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0