Fredag

Idag åkte jag fram och tillbaks till Kalmar för en 40 minuters lång lektion. Eller ja, det var inte ens en lektion utan vi var indelade i grupper och varje grupp skulle gå och besöka ett parti. Vi var hos en centerpartist och han sa typ inget om deras politik, utan istället försökte han ställa en massa frågor till oss.

Efter det var jag hos Mats en sväng och lämnade mitt projektarbete och tog med mig fikabröd hem till lägenheten, i väntan på att Kristoffer skulle bli klar med sin tenta. Han åkte nämligen med mig hem och det var trevligt med lite sällskap för en gångs skull. Oftast är ju stereon det enda sällskapet när jag kör bil, om man nu ens kan kalla det för ett sällskap. ;)

Nu har vi ätit mat och jag funderar på vad jag ska hitta på nu. Det känns jättelustigt att inte ha någon mer dansträning, som vi har haft varenda fredagskväll. Det kommer nog ta ett tag att vänja sig vi detta.

Vi är bjuda på spakväll ikväll tillsammans med "FIBK-ladies", men jag tackade nej. Fråga mig inte varför, men jag kände verkligen inte för det.

Jag hade planer på att antigen tvätta och städa bilen eller ge mig ut och spika panel, men eftersom vädret inte kan bestämma sig så får jag ta det i helgen istället. Däremot så får det nog bli en promenade på spåret hur eller hur.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0