Sliten...

Herregud vilken helg det har varit! Det känns som om jag inte kommer att återhämta mig på hela veckan typ. Idag har jag varit helt orkeslös och trots att vädret har varit underbart så känns det som om jag går omkring i en dimma. Jag har redan planerat för en så lugn helg som möjligt, helgen som kommer för den här har bestått utav en massa stressande även om den har varit grymt rolig.

Efter skolan i fredags blev det först stan med mamma och Eve. Efter dansträningen var vi ett gäng i Oskarshamn och bowlade och det blev även en snabbvisit på Cecil. :)

I lördags firade vi Evelina på morgonen för hon fyllde 24. Sedan var det bara raka vägen ner mot sporthallen för en heldag där med dansgrupperna. Det var nämligen innebandynsdag så vi var med och dansade flera gånger.

Senare på kvällen var det årsfest och trots att vi inte stannade tills efterfesten tog vid, så vinglade vi hem runt 03 någon gång. Väldigt roligt var det, synd bara att man var så trött. :P

Det kommer att dyka upp en massa bilder här ifrån helgen, när jag orkar ta tag i det. :P

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0