T-R-Ö-T-T-!

Trots att vädret har varit underbart så har energin inte varit något vidare idag... Helgen har med andra ord satt sina spår.

I fredags hängde Tilda och Jenny med mig in på stan och var smakråd när jag provade en massa balklänningar. På kvällen drog vi ihop ett härligt gäng och bowlade i Oskarshamn. Vi var även inne på stan en sväng och träffade trevligt folk och sjöng karaeoke på Cecil. Vi hann knappt komma innanför dörren förrens Peter drog igång "Proud Mary" och tryckte mikrofoner i nävarna på oss och vi sjöng hellre än bra, men kul var det minsann. ;)

Hela lördagen och söndagen har jag varit ute och snickrat, målat och grejat. Det är så avkopplande att bara gå omkring och fixa i sitt egna tempo och se hur något växer fram. Mamma rengjorde även dammen och igår släppte vi ut fiskarna igen. Jag bytte även däck på tiguanen igår med pappas hjälp, så ja idag är trött efter allt. :P

Därför tänker jag gå och lägga mig nu...

Godnatt!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0