Torsdag

Vaknade vid 10 idag och fick typ panik. Över 10 timmars sömn och nästan halva dagen förstörd... Men är man ledig så är man.

Jag hann knappt få i mig frukosten förrens farfar kom hem med en "sjukling". Albin mådde tydligen dåligt, så han hade hämtat honom i skolan.

Jag hade planerat att snickra och greja idag, men struntade i det för virket som vi målade igår var inte torrt. Istället har jag försökt att plugga lite på provet som vi har imorgon, men jag fattar typ ingenting så det känns ju jättebra.

Vi har även varit på ICA nära på nyinvigning och det var kul att se så mycket folk. :)

Jag lyckades även att fånga fina Ida på bild. :)




Imorgon blir det Kalmar och prov. Sedan in på stan med Tilda och Jenny och leta balklänning. På kvällen blir det bowling i stan med härliga människor. En härlig fredag väntar med andra ord, förutom det där satans provet som ger mig en sådan grym ångest...

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0