Måndag

Ny vecka och nya möjligheter!

Det är mycket nu och mycket som ska hinnas med på fritiden också, men jag har kommit på att det bästa är typ att skriva en lista på allt som ska göras och sedan ta tag i det och stryka det när det är klart för annars så blir det typ aldrig gjort... Johanna har tänkt till med andra ord. ;)

Innebandyn har dragit igång igen eller ja försäsongen så vi kör fysträning två gånger i veckan med Linda. Jag skojar inte när benen bara skakade och typ vek sig halvvägs in i träningen ikväll. Snacka om att man känner sig ur form. Träningen är dock ganska så hård så någon förbättring ska det nog kunna bli iallafall efter någon månad.

Nu tänker jag sova för jag är helt slut!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0